معرفی مجموعه 25 کتاب هیپنوتیزم PDF فارسی

معرفی کتاب های پی دی اف نایاب برای سفارش انلاین از تلگرام پیام دهید tafsirnemad

معرفی مجموعه 25 کتاب هیپنوتیزم PDF فارسی

۱۸ بازديد

قدرت هیپنوتیزم چیست؟ هیپنوتیزم یا خوابگری شاخه‌ای از علم روانشناسی است که در آن به وسیلهٔ تلقین، شخص در حالت خاصی از هوشیاری قرار می‌گیرد. هیپنوتیزم یا به ‌طور دقیقتر موجب تسلط دیگری بر فرد نمی‌شود بلکه دیگری با ضمیر ناخودآگاه آدمی به مکالمه و القای تلقینات می‌پردازد. در این بین یادگیری هیپنوتیزم برای هرکس توصیه  نمی شود چراکه قدرت والایی دارد و از طریق چشم یا بدون چشم نیز قابل انجام است. پدر هیپنوتیزم ایران جناب آقای حسین الماسیان درمانگر اهل ایران است. وی عضو انجمن هیپنوتراپیست ‌های حرفه‌ای آمریکا است.
در ادامه تقریبا تمام کتاب هایی که نیاز دارید تا این علم را فراگیرید را جمع آوری کرده ایم و دانلود آرشیو کامل مجموعه 25 کتاب هیپنوتیزم را آنلاین برای شما آماده کرده ایم. برای دانلود کتاب PDF کلیک کنید

فهرست آرشیو کامل کتاب های هیپنوتیزم چه کتاب هایی را شامل می شود؟

  1. هیپنوتیزم عملی محمد حسین مدرس نهاوندی
  2. خود هیپنوتیزم
  3. آموزش گام به گام هیپنوتیزم برای مبتدیان
  4. نقطه سیاه اثر فریدون فریور
  5. هپینو تیزم و چار
  6. پرواز روح
  7. اسرار مکنونه
  8. اسرار مانیه تیسم
  9. هیپنوتیزم درمانی
  10. اسرار تمرکز فکر
  11.  انرژی درمانی عملی
  12.  ابر نیرو چی
  13.  کتاب کندالینی تجربه‌ای مرموز
  14.   اسرار خود هیپنوتیزم
  15.  تئوریها و کاربردهای هیپنوتیزم
  16. خود هینوتیزم فوری
  17.  تله پاتی
  18.  مدیتیشن دو قلب
  19.  هینوتیزم یا واقعیت مجازی
  20.  خود هیپنوتیزم بدون استاد
  21.  خود هیپنوتیزم در یک درس
  22.  علم النفس
  23.  معالجه لکنت زبان بوسیله هیپنوتیزم
  24.  پژوهشی در هیپنوتیزم
  25.  مجموعه فنون هیپنوتیزم

 

توضیحات هرکدام از کتاب ها به شرح زیر است:

  • هیپنوتیزم عملی محمد حسین مدرس نهاوندی

با وضعیت فعلی اگر کسی معتقد نشود که همه کس می تواند از عجایب علم هیپنوتیزم بهره مند شود از جهالت اوست نه اینکه راه از راه دلیل نمی تواند خود را متقاعد نماید یعنی از سخت باوری او نیست. دکتر لیه نبژن  می گوید در اثر آموختن میتوان دستورات کامل هیپنوتیزم عملی را که به این کتاب داده ایم فهمید زیرا ایمان نزدیک یقین که در فهم آثار آن حاصل می شود کلمه چرا را برای مطالعه کننده بدل به چگونه یافتم می ماند

دانلود کتاب هیپنوتیزم عملی

  • کتاب خود هیپنوتیزم (استاد الماسیان) – (کابوک)

    کتاب حاضر یکی از بهترین و کامل ترین کتابهایی است که تا کنون در ایران در زمینه هیپنوتیزم به رشته تحریر در آمده این کتاب مشتمل بر 4 بخش می باشد.
    این کتاب با بیانی شیوا کلیه مسائل و آموزش های خود هیپنوتیزم در اختیار پرتو جویان قرار میگیرد . در این کتاب شما هیپنوتیزم را به روش های مختلف از جمله آموزش هیپنوتیزم به روش اروپایی ، امریکایی –آموزش هیپنوتیزم به روش هندی ، آموزش هیپنوتیزم به روش ایرانی و دها روش دیگر، از جمله هیپنوتیزم از طریق تمرکز روی شمع ، هیپنوتیزم از طریق تمرکز روی نقطه سیاه ، انواع روش های ریلاکسیژن و وانهادگی و…… آموزش داده می‌شود

    استاد کابوک در ابتدای کتاب خود هیپنوتیزم نوشته زندگی شما به دو قسمت تقسیم میشود قسمت اول متعلق به زمان قبل از مطالعه کتاب خود هیپنوتیزم و قسمت دوم متعلق به زمانی میشود که این کتاب را مطالعه کردید.چون تکنیک ها و روشهایی که شما از طریق مطالعه این کتاب می آموزید روش نوینی را پیش روی شما قرار میدهد تا به هر  خواسته معقولی که دارید بسیار سریع  برسید.

دانلود کتاب خود هیپنوتیزم کابوک

دانلود کتاب خود هیپنوتیزم حسین الماسیان

  • دانلود کتاب نقطه سیاه اثر فریدون فریور

کتاب نقطه سیاه رساله ای است در باب نیروهای معنوی و قدرتهای مغناطیسی که مانیه تیزم را از تلیقن و هیپنوتیزم افضل تر معرفی میکند، زیرا آرامشی که بعد از خواب مصنوعی به وسیله مانیه تیزم در بیمار ایجاد میگردد در تلقین و هیپنوتیزم وجود ندارد. به عبارت دیگر این دو وسیله ای در دانش مغناطیس شخصی محسوب میشوند و بهمین جهت از روش مانیه تیزم در خودشناسی و خودسازی، تداوی روحی و ایمان درمانی میتوان استفاده کامل برد.

موضوعات کتاب نقطه سیاه

  • اسپیریتیزم
  • هیپنوتیزم
  • خواب های القایی
  • مانیه تیزم
  • خواب های مرکب
  • دستورات خواب
  • خواب های مختلف در مانیه تیزم
  • غیب گویی، روشن بینی، پیشگویی

این کتاب را بخوانید تا به وجود نیروهای عظیم درونی انسان پی ببرید. با این کتاب یاد خواهید گرفت چطور از مانیه تیزم و هیپنوتیزم در جهت رفع مشکلات و بیماریهای خود بهره ببرید.

دانلود کتاب نقطه سیاه PDF مجموعه کتاب های هیپنوتیزم

  • دانلود کتاب پرواز روح ، خود آموز خارج کردن روح از بدن در ۳۰ روز نوشته دکتر کایت هاراری.

در این کتاب ابتدا با مقدمه مترجم با شواهد تاریخی که درباره احساس خروج روح از بدن در ادبیات، فرهنگ و عرفان ایران و جهان وجود دارند آشنا می شوید و سپس ضمن آشنا شدن با تحقیقات مترجم در زمینه ایجاد احساس خروج از جسم در ایران در محافل دانشگاهی، با نحوه پیدایش این پدیده در شرایط مرگ موقتی، عرفان، هیپنوتیزم، یوگا، مدی تیشن، ذن و بررسی های پاراسایکولوژی آشنا می شوید.

پس از معرفی یک مورد از تحقیقات علمی در زمینه خروج از بدن در آمریکا، در متن اصلی کتاب با یک برنامه خودآموز در طی ۳۰ درس روش تخلیه جسم از روح و پرواز روح را بدون کوچکترین احتمال خطری یاد می گیرید.

این کتاب در سال ۱۹۹۰ و توسط دانشمندانی تآلیف و طراحی شده که علاوه بر استعداد خروج از جسم، در حدود ۱۹ سال در این زمینه در دانشگاه های آمریکا به تحقیق و آموزش گسترده در این زمینه پرداخته اند.

شاید برای عده زیادی از مردم، این اعجاب برانگیزترین کتاب علمی و عملی باشد که در عمرشان مطالعه کرده اند.

دانلود کتاب پرواز روح PDF فارسی

 

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.