معرفی PDF کتاب جهانهای موازی

معرفی کتاب های پی دی اف نایاب برای سفارش انلاین از تلگرام پیام دهید tafsirnemad

معرفی PDF کتاب جهانهای موازی

۱ بازديد

کتاب جهانهای موازی نوشته میچیو کاکو که به فارسی ترجمه شده است به دغدغه بشر پرداخته که بعد از گذر از مراحل پر پیچ و خم علم کیهان‌شناسی دغدغه‌ای تازه را در سر پروراند؛ دغدغه‌ی زمان و جهان های موازی.

فرضیه جهان موازی یا گیتی های موازی در سال ۱۹۵۴،توسط یک دانشجوی دکتری از دانشگاه پرینستون به نام هیو اورت که ایدهٔ عجیبی را مطرح کرد شروع شد. در آن ایده:دنیای موازی وجود دارند، دقیقاً مانند جهان و گیتی ما. همه این گیتی‌ها با ما در ارتباط هستند، در واقع آنها شاخه‌ای از گیتی ما هستند و گیتی ما نیز از دیگر گیتی‌گان شاخه گرفته شده‌است.

در این گیتی‌ها، جنگ‌های ما پایان‌های متفاوتی از آنچه می‌دانیم دارند. گونه‌های منقرض شده در گیتی ما در گیتی‌های دیگر فرگشت یافته و سازگار شده‌اند، و در آن گیتی‌ها، شاید ما انسان‌ها در میان گونه‌های منقرض شده باشیم. منبع: ویکی پدیا. برای دانلود رایگان کتابهای نایاب PDF کلیک کنید

دانلود PDF کتاب جهانهای موازی

درباره کتاب جهانهای موازی چه می دانیم؟

در کتاب جهانهای موازی به سومین انقلابی که علوم کیهان‌ شناسی را متحول کرد پرداخته شده است. میچیو کاکو، فیزیکدان مشهور آمریکایی ژاپنی در این کتاب بر پیشرفت‌های این انقلاب جدید کیهانشناسی که بر اساس یافته‌ های آزمایشگاهی و از دورترین نقاط فضا گردآوری شده‌اند پرداخته است. کتاب جهان‌ های موازی در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و عنوان بهترین کتاب علمی را دریافت کرد. کاکو یکی از نظریه‌پردازان بزرگ علم فیزیک و بنیان‌گذار نظریه ریسمان است.

نویسنده کتاب جهانهای موازی مخالف به کارگیری انرژی هسته‌ ای شکافت و حامی پروژه جستجوی هوش فرازمینی است. او آثار زیادی درباره علم فیزیک نوشته که می‌توان به: «چشم‌اندازها، انقلاب‌های علم در قرن بیست و یکم»، «کیهان انیشتین: چگونه دیدگاه آلبرت انیشتین، درک ما از فضا و زمان را تغییر داد»، «فیزیک ناممکن‌ها»، «فراسوی اینشتین» اشاره کرد.

خواندن کتاب جهان‌های موازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به علوم جدید کیهان‌شناسی علاقه‌ دارید این کتاب را از دست ندهید زیرا دروازه تازه‌ای از این علم برای شما باز می‌کند.

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.